Har jag gått och blivit en kaffedrickare??

Jag sitter här med en kopp kaffe.. en kopp kaffe lixom. Vad har det tagit åt mig kan man undra. Jag är ingen kaffedrickare och endå så fick jag ett enormt sug efter en kopp kaffe. Är det så att man verkligen blir som man umgås.. Hilda?? ;)

Vad händer idag då? Jag har ingen aning, eller jag ska nog förbi Hilda senare ikväll för att hämta upp en bok och se hur de är med henne. :) Förutom det är mitt schema för dagen helt tomt. Princess får vila idag så någon ridning blir de inte heller. :P Kanske skulle man sätta sig ner med lite plugg ett par timmar.. har ju både körkortsteori och scoutförberedelser som ligger och väntar på skrivbordet. Är inte helt sugen på det, men de måste ju göras så är väl lika bra att sätta fart med de. :P


Kommentarer
Postat av: Hilda

Äntligen Malin, kaffe ska man dricka! Jag är stolt över dig!! ;D

2011-08-16 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0