Dags att krypa till kojs

Trott både regn och åska under kvällen så gav vi oss ut för att köra våra hästar idag, riktigt mysigt va det. :) Och jag tror inte att hästarna klagade heller. ;) Men man var ju lite frusen när man kom hem från stallet igen.. och att då ta tag i att fixa lunch tills imorgon de var ju inte direkt jättelockande. Men nu är även det gjort och jag kan om en liten stund krypa ner i sängen med nästan gott samvete. ;) Det är bara en liten grej som jag har glömt att fixa. Men det löser sig endå.. jag har ju massor av busstid imorgon då jag kan läsa de där häftet. ;) För just nu känner jag att min säng ropar mitt namn högt och tydligt... :P

Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0