Ytterligare en helvettes-måndag.

Jag har sagt det förut och jag säger de igen.. jag fulkomligt hatar måndagar. De händer verkigen inget vettigt alls i skolan på måndagar, de är bara massa hål och onödiga yrk-lektioner där vi upprepar sånt som vi redan kan och har kunnat i ett års tid nu. Sen kommer man hem och då väntar ännu mera plugg eftersom att man inte har velat förstöra helgen med sånt.. Ja, jag skulle absolut klara mig utan den här dagen. Men nu så är den i alla fall snart över så så värst mycket längre till ska man väll inte behöva lida. ;)

Jag har btw tv:n på för tillfället, och just nu så pratar dom om killen som utvecklade Mindfullnes för ca 30 år sedan på nyheterna. ;) Ganska intressant faktiska då vi håller på och jobbar med de här i skolan just nu. :) John någonting heter han. :P

Nu ska jag sätta igång med pluggandet. :P

/Malin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har svarat på din mejl! :)

2010-05-10 @ 19:41:02
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0