Trött på vintern.

Idag fick jag nog av all den här vintern.. när jag var på väg hem från bussen så var det nästan snöstorm och under all snö så var det snorhalt, vilket slutade med att jag halkade och ramlade på höften/ryggen. Så just nu mår inte min rygg så bra och jag är fruktansvärt trött på det här vädret.. Nu vill jag ha vår, även om de innebär slask och leriga hästar så känner jag att det får vara nog med kylan och allt detta snöande.

Men efter en varm dusch och en nerbäddad Malin, så känns ryggen lite bättre. Så nu hoppas jag att det försvinner hel och hållet tills imorgon och att de slutar blåsa och snöa för jag måste nämligen gå till bussen imorgon igen.. :P

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0