26 Mars 2010

Skoldagen idag kändes så totalt meningslös..
första lektionen var inställd så jag fick sovmorgon, kom till skolan vid tio då vi skulle ha matte men fick då reda på att vi inte hade någon. Så då var de bara att sitta och vänta och så käkade vi lunch.. sen så var vi på en 80 min lång föreläsning om att Tobak är dåligt så vi missade alltså svenskan också + halva spanskan.. för att lyssna på något som jag redan viste om. Så min sammanlagda lektionstid var idag 30 minuters Spanska då vi fick lyssna på en text och sen skulle vi komma på några meningar..
Ja som ni kanske förstår så kändes de lite bortkastat att gå till skolan idag.. men jag överlevde och tog mig hem. :P Han med en fika hos mormor också på vägen hem. :)

När jag passerade stallet så hade jag hjärtat i halsgropen, jag visste att om han inte stod där i hagen så skulle han vara borta för alltid.. Men där stod han, täckt av lera och såg så glad ut..
Nu vet jag att han kommer finnas kvar tills på onsdag.. så på tisdag kväll väntar ett hemskt farväl..

Kvällen har tillbringats hemma framför tv:n, självklart så har jag kollat på Let's dance finalen och hållt både tummar och tår för Claudia.. men tydligen så räckte inte de. Men hon kom i alla fall på en välförtjänt andraplats. :) Och om jag ska vara ärligt så var Mattias rätt så duktig ikväll, så han var värld segern. :P

Nu ska jag hoppa i sängen för imorgon väntar en lång dag med massa plugg.. och den här gången så blir de inga undanflyckter. ;) Har bestämt mig för att plugga massor nu innan lovet så att jag kan känna mig helt ledig då. :P

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0