gossip girl - för det är jag värd

Författare: Cecily von Ziegesar

Serien består av:
gossip girl 1
gossip girl 2 - ni vet att ni älskar mig
gossip girl 3 - allt och lite till
gossip girl 4 - för det är jag värd
gossip girl 5 - det som passar mig
gossip girl 6 - leva livet här och nu
gossip girl 7 - ingen gör det bättre
gossip girl 8 - fiender i vått och tort
gossip girl 9 - bara i din fantasi
gossip girl 10 - det finns bara en av mig
gossip girl 11 - älskar, älsker inte
gossip girl 12 - du och ingen annan

På baksidan av boken står det:
Gossip Girl tar oss med in i ett gäng priviligerade ungdomars värld - en värld där alla är rika och vackra, där allting är fantastiskt och där svartsjuka och svek finns överallt.
 
Våra collegeansökningar är inskickade - dags att hitta på något galet! Tänk på att ju längre vi är ute om nätterna, desto fortare susar dagarna förbi. och tro mig, alla galenskaper vi hittar på kommer att glamoriseras och överdrivas just här av undertecknad.
Har jag någonsin gjort er besvikna?

          Ni vet att ni älskar mig!
          gossip girl


Mina tankar:
Relationerna i serien blir mer intensiva i den här boken och som vanligt så händer det massor av spänande saker när de rikaste i kvarteret ger sig ut och festar. Men en del börjar faktiskt lära sig att de inte är bra att röka en del saker. Kanske kommer personen i fråga lära sig mer av den erfarenheten, fast de återstår ju att se. Men jag kan inte säga det tillräckligt många gånger, den här serien är verkligen bra och den blir bara bättre för var sida man läser. :) Och jag känner att jag har tur som fortfarande har flera böcker kvar att läsa. :) Och ni som inte har läst dem kan vara glada för de betyder att ni har tolv stycken böcker som bara väntar på att få läsas. ;) Så hugg in säger jag bara. (Y)

Gossip Girl 4 – För det är jag värd 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0