Uteritt med Lovisa & Tomtom. :)

Efter den tragiska händelsen i fredags så åkte jag upp till stallet för att mocka och sen väntade en härlig uteritt med Lovisa och Tomtom. :) Det var härligt att avsluta skolveckan med en lugn ridtur i naturen. Och det var roligt att jag den här gången inte behövde rida själv, det var ju första gången som jag red ut på Super. Men hon skötte sig som vanligt exemplariskt. :D

Jag hoppas verkligen att vi hittar någon tid snart då vi kan göra om det.. Det lär ju inte bli det enklaste eftersom att det är så mycket i skolan nu och vi har så olika scheman.. Men på något vänster ska det väll gå att ordna. ;)


/Malin :)


                                     Vernal SuperCat LB <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0