Nytt på schemat.

Nu så har vi varit och pratat med niorna på stallarholmsskolan och det gick väll bra, sen om det fungerade eller inte det är ju en annan sak. ;)

Om ungefär en timme börjar Psykologin, den första lektionen i kursen. :) Men jag är inte alls nöjd med läraren vi fick jag ville ha den andra läraren som undervisar i de ämnet. :P Men jag ska nog lyckas stå ut.. jag har ju haft henne i ett och ett halvt år redan. ;)
Efter det så väntar första mattelektionen i B-kursen. Jag är verkligen inte sugen på matte men det ska nog gå bra tror jag, vi lär väll endå inte göra så mycket eftersom att det är första lektionen. ;)

Efter skolan så åker jag direkt till stallet så något mer bloggande blir det inte förns senare ikväll. :P

/Malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0