Nice med rent. :)

Nu är rummet städat och fint. ;) Eller jag har lite kläder kvar framme men de går fort att plocka undan imorgon. :P Så som ni kanske redan har förstått så har jag städat mitt rum idag, jag har även varit i stallet och fått lite friskluft. :) Nu har jag precis krupit ner i min nybäddade säng och kolla på House. (Finns det något skönare än att nyduschad gå och lägga sig i en nybäddad säng? Tror inte det. ;)

Imorgon ska jag upp ganska så tidigt.. eller ja tidigt för att vara på ett lov i alla fall. ;) Linn kommer nämligen hit vid halv elva och jag har en del att göra innan hon kommer så någon gång mellan åtta ovch nio ska jag nog gå upp. ;)
Planen är väll sen att vi ska baka något och kolla på film. :) Så det blir en lugn dag imorgon helt enkelt. ;)

Nu är reklamen slut så jag ska återgå till House. ;)

/Malin

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej det är underbart att krypa ner i sängen helt nyduschad i en ren, mjuk och varm säng! :D

2010-02-24 @ 11:03:01
URL: http://sweetlikeapeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0