Vart är julkänslan?

Jag letar och letar men jag kan inte hitta den..
Bara en dag kvar och sen är det julafton och jag har fortfarande inte hittat den där julkänslan. och tro mig.. jag har verkligen försökt med allt från musik till att ta fram tomtar och så har jag försökt komma på någon bra julig design hit till bloggen.. Men det bara går inte. :( Men jag håller tummarna för att den rätta känslan infinner sig imorgon då det blir bakning av julgodis och så ska granen kläs.. Det är mitt sista hopp alltså, vad gör man annars? Det går ju inte att fira jul om man inte har den rätta känslan.. eller?

Ja jag håller tummarna för att jag lyckas bättre imorgon. ;) Tills dess ska jag kolla film och bara ta det lugnt. :)



Jag bjuder på en favorit bland jullåtarna sålänge. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0