Lite mera shopping

Studiebidraget har kommit och om en liten stund så ska jag åka med familjen in till strängnes för lite mera shopping.. ;) Jag har ju fortfarande inte lyckats hitta några nya jeans och så har jag kommit på en del annat som behövs.. ska försöka mig på det omöjliga uppdraget som jag såg att Edvina också skulle.. hitta en axelbandslös BH så att jag slipper den som är för liten på nyår.. planen är ju nämligen att jag ska ha min svarta klänning som jag fick av Linn.. och ja den har ju inga axelband. :P
Men vi får se om jag lyckas hitta någon som passar. 

När jag kommer hem sen så ska jag sätta mig och lägga över massa musik och sånt på min externa hårddisk, som tack vara min tekniska farbror fungerar nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0