Vecka 15

Hejsan. :)
Har precis suttit och planerat inför veckan som kommer så jag ska hinna med allt som händer. ;)

Måndag:
• Skolan 8.30 - 16.00

Tisdag:
• 8.30 Matteprov på kapitel 2.
• Skolan 9.45 - 15.00

Onsdag:
• 10.00 Tandläkaren
• Skolan 8.30 - 13.40
• Engelska muntligt nationellt (tror de va då) ;)

Torsdag:
• Skolan 8.30 - 16.00
• Matteprov på kapitel 1.
• 17.00 - ca. 22.30 Barnvakt.

Fredag:
• Skolan 8.30 - 14.00

Lördag:
• 19.00 Fira Hilda (rock tema)! :D

Söndag:

De finns en del att göra och nu så har jag inte skrivit upp allt plugg som måste göras utöver de som händer den här veckan. :P Men mycket plugg kommer de också bli.. Varje kväll förutom torsdagen då jag ska sitta barnvakt. ;) Som ni kanske märkte så blir de bara barnvakts jobb en dag den här veckan, de blev så då N's mormor skulle komma på onsdagen så då slipper jag. ;) Mer tid till plugg alltså. :P

Så vad ska ni göra veckan som kommer? Något skoj som händer? :)

Nu ska jag börja med pluggandet..

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0