Ännu en helg är över..

Helgerna är på tok för korta och veckorna för långa. :( Imorgon är de skolan igen och jag har inte gjort något av de jag borde ha gjort den här helgen. Eller jag har ju varit i stallet ganska mycket, men jag borde ha gjort mera saker.

Nu ska jag i alla fall sova för hur tråkigt de än känns så är de ju faktiskt skola imorgon. :P Den värsta dagen på hela veckan kommer närmare med stormsteg. Ja hoppas den kan gå hyffsat fort i alla fall. Tänkte att jag för en gångs skull kanske ska utnytja alla jobbiga håltimmar som vi har imorgon till att plugga.. så kanske de inte blir lika mycket att göra när jag kommer hem. Men tyvär så tror jag att min plan kommer misslyckas även den här gången. :P Men vaddå, de är ju tanken som räknas. ;)

God natt. :)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0