Plugga eller sova?

Klockan är nu kvart över nio och jag borde egentligen plugga, ligger efter massor och har en del framför mig i skolan också så det skulle verkligen behövas.. men sängen känns väldigt lockande. ;) Så jag tror faktiskt att jag ska göra mig iordning och sen sova.. för det känns som veckan kommer bli lång och jag ligger nog lite efter på sömnfronten också känns det som. ;) Jag slutar ju tidigt imorgon så jag kan ju ta igen det då. ;) Men jag måste även till stallet.. :P

Nu började det regna också.. jag som älskar att somna till ljudet att regndropparna som smattrar mot fönstret. :)
Ja, sängen blir det helt klart. ;)

Ha de bra. :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar ljudet av regn. Så lugnande :)

2009-09-28 @ 22:12:18
URL: http://andermon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0