Grattis Syster!<3

Idag fyller min söta lillasyster 10 år. :) Shit, jag kan inte förstå att hon har blivit så stor.. det känns som det var igår som hon kom hem från bb. Att hon fyller tio år idag.. ja helskumt känns det. ;) Fast jag kan tänka mig att den dagen hon fyller 18 kommer kännas ännu konstigare. ;) Lillasyster ska ju vara liten inte bli stor lixom. :P

Hon har redan fått sina presenter från oss i familjen.. Ett nintendo DS och ett spel till det från mamma och pappa. Och från mig fick hon en bok. ;) Så nu sitter hon i soffan med sitt nintendo och kommer förmodligen vara okontaktbar under resten av helgen. ;)

Vid tretiden så kommer det gäster.. Så nu håller mamma och pappa på och fixar för fullt här hemma, jag bestämde mig för att ta en liten paus från städandet en stund och skriva ett litet blogginlägg. ;)

Men nu ska jag kila iväg och hjälpa till..
(bilder och sånt kommer upp ikväll)

Ha de bra. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0