Jag ger upp..

Ända sedan pappa drog ur modemet igår har mitt internett arbetat emot mig.. först funkade det inte alls och nu sparar den inte saker som jag vill att den ska spara.. visserligen så handlar det om småsaker.. det kommer inte längre upp alternativ när jag skriver in bloggrubriken, bildnamn, inloggningsuppgifter.. sånt som gör att allting går så mycket fortare. Så nu är jag riktigt irriterad på det här för vad jag än gör så vill det inte fungera igen. :( Så har ni några förslag på vad som kanske kan hjälpa så är jag väldigt tacksam om ni kunde höra av er. ;)

Nu tänker jag i allafall ge upp för kvällen och faktiskt gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. :P

/Malin :)


Fruktansvärt irriterande och smutsig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0