26 Oktober 2009

Dagen slutade bra i allafall. :) Min syster och hennes kompis lugnade ner sig efter att dom hade varit ute och sprungit av sig.. då landade dom på soffan och kollade på en film och jag kunde i lugn och ro sätta mig med min bok. ;) Dagen har bestått av läsning och så har jag spelat lite spel på datorn.. vart inga smycken idag heller. :P Jag har ju varit i stallet också.. det regnade då. :( Kändes lite deprimerande när man har två vänner som sitter i värmen i Turkiet. Men det känns ändå bra eftersom att man har lov. :)

Egentligen så hade jag ju tänkt gå ut idag för att ta lite fina höstbilder.. men vädret var inte det bästa för den aktiviteten.. så jag sparar det till en annan dag. ;) Kanske går ut om det är bättre väder imorgon. :)

Snart ska jag nog sova, känner mig lite trött.. och man vill ju inte sova bort hela dagen imorgon också.. funderar på att ställa klockan.. :/ Ne.. jag måste göra det på onsdag så imorgon tänker jag nog sova en stund extra. ;)

/Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0