Söndag.

Cumbia c6048
Idag är det söndag.. vilket betyder att det är skola imorgon. :) Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det ska bli roligt att gå till skolan imorgon. ;) Det är tråkigt att bara sitta hemma och inte kunna träffa alla. :( Men imorgon då får jag träffa tjejerna igen. :D

Ikväll blir det nog en hel del plugg och så ska jag sova tidigt så jag är riktigt utvilad imorgon. ;)

Vill ha.. ;)
Hittade en mycket fin aftonklänning som skulle passa väldigt bra med de fina skorna som jag hittade igår.. skulle verkligen inte tacka nej till den här..  önskar bara att jag haft bättre ekonomi, då hade jag beställt den för länge sen. ;)
Vad tycker ni? ;)

Vill ni se flera fina klänningar så gå in här.

Ha de bra. :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jo, den var väldigt fin! :)

2009-03-22 @ 19:13:03
URL: http://hnormark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0