Kvällen hos Hilda. :)

Igår efter skolan så åkte jag hen och packade ihop min grejer, sen när pappa kom hem så skjussade han över mig till Hilda. Linn var redan där, vi kollade på björnbröder åt tackos och annat gott. :) Vi pratade en hel del och senare mot kvällen vart vi väldigt flummiga. :P Så ja vi kan väll säga att det vart en hel del skratt. ;-)
Jag har faktiskt ingen koll på hur mycket klockan var när vi väll somnade.. sista gången jag kollade var den 02.10 och sen var vi ju vakna ett tag till.. ;-)

Vi sov enda till klockan ett idag.. eller jag vaknade lite då och då mellan 9 och 13 men för det mesta sov jag nog.. jag kände mig iaf halft drogad. ;-P Men det är väll helt normalt efter en lång kväll med tjejerna. :-)

För någon timme sen åt vi frukost och nu är de andra tjejerna i full gång med att fixa sig inför kvällen hos Edvina.. Jag ska också börja fixa mig snart. Sen ska vi hem till mig så jag kan byta kläder och lämna av allt som jag haft med mig till Hilda. ;-P

Så ni får ha det så bra ikväll. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0