Fredagen..

Skoldag som vanligt.. hade engelska gramatikprov. Gick sådär.. :P På lunchen fick vi se ett litet "uppträdande" i matsalen, vilket resulterade i att vi nästan kom försent till svenskan. På kommunikationen sen så redovisade jag och Edvina vårat arbete om kinestetiskt lärande, det känns som det gick bra. :)
(När vi slutat så så ringde jag mamma och fick då veta att hon köpt den sista boken i "twilightserien" till mig. :) Gissa om jag vart glad. :D )
Efter som vi slutade ca 40 minuter innan bussen skulle gå så gick jag och vännerna till stationen istället.. en uppfriskande promenad med två (bokstavligt talat) stutsande vänner. ;)

Väl hemma åt vi mat.. lax och ris. :) Mamma, Jag och syrran åkte till stallet och tog in hästarna. Sen när vi kom hem  kollade vi på så ska det låta.. och avslutade kvällen med let's dance. Trevligt, Trevligt :D

Ha de bra. :)bnfgjfgs








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0