Fortfarande sjuk :(



Det blev ingen skola för mig idag heller.. :( Är fortfarande jätteförkyld.. men för tillfället har jag ingen feber iaf. :) Men det är ganska jobbigt att jag börjar gråta varje gång jag hostar.. helskumt, så har jag aldrig haft förut. Halsen börjar kännas lite bättre också, huvet känns tungt.. ungefär som jag skulle få huvudvärk vilken sekund som helst. "/
Men det blir nog bättre snart hoppas jag, ska vara hemma från skolan imorgon också så att det inte blir värre igen. Har ju fått order om att vara frisk tills på lördag.. men får se hur det går med den saken. ;P

Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga matte och engelska. Kanske kolla på någon bra film också. ;)
Men först ska jag käka lunch.. :)

Ha de bra. :)

..och till Edvina som drabbats av samma sak som jag.. krya på dig gumman! ;P



Kommentarer
Postat av: Edvina

Tack tack! :D Det lär behövas! Krya på dig sjukling ;-)

2009-03-19 @ 17:13:31
URL: http://efhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0