Sammanfattning..

Ledsen för den dåliga uppdateringen..

Torsdag:
Eftermiddagen spenderade jag hemma hos Sophia. Det vart film och en hel del prat det det regnade hela eftermiddagen. :P Men jag hade superskoj endå. :D Trotts promenaden på en ostadig, superlång och väldigt läskig brygga så överlevde jag dagen iaf. ;)
Det måste vi helt klart göra om igen. :) (fast bryggan kan vi ju vänta med.)

Tack tjejen. :D<3



Fredag:
Förmiddagen sov jag bort helt och hållet. ;)
Strax före ett åkte pappa, syrran, Tommy, Sylvia, Nadja och Jag upp till mälsåker där vi åt lunch och dansade runt midsommarstången. Eller dansa är nog att överdriva, de andra snarare gick runt midsomarstången medans jag satt kvar på filten och bara hade det bra. :) Trevligt var det iaf. :D

När vi kom hem vid halvfyra tiden så gjorde jag mig iordning för att sen åka till Hilda där de andra tjejerna också var. :) Vi åt trerätters middag och hade det supertrevligt. :)Vi spelade TP och poker hela kvällen. :P Vi var väll vakna fram till tretiden då vi alla somnade. ;)



Lördag:
Jag vaknade hemma hos Hilda vid tolvtiden då vi gick upp och åt frukost.. sen så spelade vi TP igen och även lite poker. :) Väldans trevligt var det. :D

Lite bilder från fredagen och lördagen..
  



Söndag & Måndag:
Söndagen och måndagen har jag spenderat med läsning..

  
De två första är nu utlästa och den tredje påbörjad idag. :)


  

Har varit barnvakt idag.. men den största delen av tiden har jag spenderat på en stol ute i solen med en bra bok. :P

Nu ska jag göra mig iordning och sen åka upp till stallet. :D

Ha de bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0