Nästan vanlig onsdag..

Min onsdag började klockan 06.00 då min väckarklocka ringde och jag bara kände för att slänga den i väggen och sen sova vidare. Men eftersom jag hade en buss att passa så var det ju bara att ca. 40 minuter senare ta sig upp ur sängen. Tog en varm kopp te och en macka till frukost. Kan det bli bättre.? :P
När jag fixat mig färdigt sen så åkte jag med mamma upp till stallarholmsskolan och därifrån så gick jag till Edvina, var där några minuter och sen gick vi tillsammans till bussen.. där träffade vi på Hilda och Lollo.
Hela vägen till skolan sen så diskuterade jag och Lollo om hurvida det verkligen var nödvändigt att vi skulle ta med leksaker till skolan igår och vad vi tycker om våra lärare.. det var väldigt intressant faktiskt.

Första lektionen var som sagt matte, 70 minuter. Jag jobbade på riktigt bra, fick mycket gjort villket känns bra. Sen hade vi datorkunskap, de känndes dock mycket segt.. fick inte så mycket gjort, men de berodde nog på att jag inte fattade någonting alls. :P Ingers lektion nästa.. den började bra, jag han inte göra så mycket för halv två var det elevråd.. Det var ett väldigt utdraget elevrådsmöte på 45 minuter då de stora samtalsämnet var ny ordförande, ny "ledning" till sommaren/hösten. När det sen tog slut så var jag tillbaka på Ingers lektion, jag var redan indelad i en grupp och skulle göra något som jag inte fattade ett dugg av.. Men tillslut gick det bra iaf. Vi hade veckans aktivitet på slutet också, var halt okej faktiskt men det tog inte ens en minut. :P

Sen när vi slutade hoppade jag, Linn och Edvina av compusbussen ner på stan och så gick vi till Eurostore och köpte lite smått och gott. ;) Sen gick vi till resecentrum och satt ute i kylan och väntade på bussen (tåget för Linns del).

När jag kom till stallarholmen så hämtade mamma mig vid bussen. :) Hem och åt vofflor! :D Shit vad gott det var. :) Efter maten så passade jag på att plugga lite engelska medans jag väntade på att få sitta vid datorn som syrran satt vid för tillfället. :P

Snart ska jag minsan gå och lägga mig.. så jag är utvilad då det är simmning som gäller imorgon efter skolan..

Ha de bra! :D

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0