Sportlov :D

Nu är det äntligen sportlov! :D
Sista dagen var lugn vi hade vanliga lektioner fram till lunch då vi var på en konstutställning på multeum "killar" har jag för mig att den hette. Helt okej faktiskt men det var lite jobbigt att stå still i en timme. Sen fick jag iaf sluta kl.14 så jag han med bussen. :)
Tjejerna stannade kvar i strängnäs och bowlade men jag kunde tyvär inte följa med då jag inte har den bästa ekonomin för tillfället. :( Men jag hoppas att dom hade det skoj iaf. :)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt med ostbågar framför let's dance. :) Undrar vem som åker ut ikväll.. jag hoppas ju på Carl-jan eller Kitty men de tycks ju hänga kvar. :P Okej Kitty för hon gör ju trotts allt framsteg, men att Carl-jan får vara kvar det kan jag bara inte förstå. Det är ju dåligt rakt igenom.
Men men, det återstår att se vem det blir idag. ;)

Ha en bra fredags kväll alla där ute.. ;)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0