Today. :)

Vad har jag gjort idag?
Jag gick upp tidigt för att åka till stallet med mamma och ta ut hästarna.. När vi kom så va ägaren till dom två nya hästarna (dom som kom igår) där och det var verkligen kaos, det låg täcken överallt. Men det visade sig bero på att Supers dörr inte hade blivit ordentligt stängd i gårkväll så hon stod helt enkelt i gången när den nya tjejen kom imorse. :P Men det var ju ganska skönt för mig som skulle mocka Supers box som i vanliga fall brukar vara jätte rörig.. den var väldans lättmockad idag. ;)
Sen så var det vattning och så skulle vi lägga in mat.. vilket gick ganska så fort. Så jag var väll hemma vid tio igen.. då landade jag på sängen med datorn och så satte jag på en film som jag glömde att se på. ;) :P

Vid halv två så ringde Sylvia.. vi bestämde att vi skulle ses i stallet klockan halv tre.. så jag segade en stund till innan jag åkte iväg. ;) Då regnade det också så det var inte direkt trevligt.. :P
Nu kanske ni undrar varför jag träffade Sylvia i stallet.. jo det är såhär att när vi fick reda på att Princessan skulle säljas så frågade Sylvia mig om jag ville börja rida en av hennes hästar.. och självklart sa jag JA. :D
Så idag började jag alltså. ;) Det gick bättre än väntat så de va skoj. :)

När jag ridit och allt annat var färdigt i stallet så åkte jag hem.. tog en dusch och år mat och sen så skrev jag klart svenskan.. och ja nu sitter jag här och är inne på mitt femte inlägg för dagen. ;) Egentligen borde jag sova, vilket jag ska göra strax. :P Imorgon är det ju APU och jag ska upp äckligt tidigt så jag behöver all sömn som jag kan få. ;)

/Malin :)


Super och jag för 1½ år sedan & Surprise och Super för 2½ år sedan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0