Skärpning. ;)

Jag ska skärpa mig vad gäller mitt bloggande.. men det är svår när man inte har några dirrekta rutiner. ;) Men jag lovar att det blir bättre när skolan börja igen. ;)
Sen jag skrev sist så har det väll inte hänt sådär jättemycket. Jag hade en heldag i stallet och sen så har jag umgåtts mycket med familjen. :) Igår så släpade vi fram mammas och pappas alla LP-skivor som vi sen spelade hela kvällen. :D Det var väldans trevligt. :)

Om en stund så kommer morbror hit.. han ska äta mat här och sen så skulle han ta med sig alla sina LP-skivor, så det blir väll till att lyssna på massa musik ikväll också. :)

Nu ska jag kila iväg och göa mig iordning. :)

Ha de bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0