10.40 - 14.00

Sovmorgon idag.. vart helt förvirrad då bussen åkte åt helt fel håll inne i strängnäs, men det visade sig att vägen förbi vasa var avstängd. Jag hörde ju inte när han som körde bussen sa i högtalarna att han var tvungen att åka en annan väg pga vägarbete eftersom jag satt och lyssnade på musik. :P hehe..

På datorkunskapen hade vi genomgång av allt som ska vara med på provet. Det kommer nog att gå väldigt bra tror jag.. det är ju inte så värst svårt. ;) Sen på Yrken så jobbade vi med våra grupparbeten om inlärningsstilar. I slutet av lektionen fick jag ensam hålla i veckans aktivitet eftersom Mia och Carro inte var i skolan. :P Men det gick bra. :)

Linn va sjuk idag.. hoppas hon blir frisk snart. :)

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0