Jullov! :D

Å.. nu så är det äntligen jullov! :D

Avslutningen igår var faktiskt helt okej.. det var roligt att gå i fackeltåget, vi hade ju poliseskort och allt. ;) Det var även en rolig upplevelse att se alla nyfikna blickar när thomasgymnasit kom gåendes genom strängnäs. :) hehe.. Men sen i kyrkan kynde dom ju ha kortat ner det lite.. var jobbigt att sitta där i 45 min och lyssna på julevangeliget på 50/11 olika språk. ;P Sen när det var över så var det ju bara att vänta på bussen i 40 min. Väl hemma i stallarholmen sen så var det bara att skynda som attan och sen upp till stallet för att ta in hästarna. :) Kvällen sen var helt lugn.. men jag var alderles för trött för att skriva ett inlägg. ;P hehe..

Idag var det bara att gå upp tidigt och åka till stallet.. ta ut hästarna och mocka. Sen bestämde jag mig för att rida en stund trotts det tråkiga vädret. Men det gick faktiskt bra och man tänkte inte så mycket på regnet. Hon var väldigt pigg bara så det vart mycket fart. :P

Men men.. nu ska jag väll städa rummet sen vet jag faktiskt inte vad som händer.. ska väll bara ta det lugnt antar jag. :D

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0