Vår i luften

Idag har det verkligen känts som att våren är här för att stanna, trotts att luften fyllts av rejäla vindar. Att det dessutom fortfarande var ljust när hästarna togs in är ju det bästa vårtecknet av dom alla, nu slipper vi äntligen mörka timmar på ridbanan efter jobbet i veckorna. Så trotts att den här dagen inte riktigt blev som jag hade tänkt så går jag nu och lägger mig med en härlig känsla i kroppen. Jag slipper dessutom ställa alarmet så en härlig sovmorgon väntar (håller tummarna för att tanten i huset bredvid inte går ut med sin konstant skällande hund allt för tidigt). Så nu är det dags att dejta John Blund. Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0