Välkommen våren!

Flera gånger den här veckan har jag vaknat med känslan av att jag försovit mig men sen kollat på klockan och insett att allt är som det ska, det är bara så himla mycket ljusare ute nu än det var för någon vecka sen. Hur skönt är inte det på en skala! Det har varit ljust nästan alla dagar när jag åkt till jobbet den här veckan, bara igår när jag öppnade som det var lite halvskumt när jag åkte hemifrån. Dessutom är det ju också ljusare längre på kvällarna. Välkommen våren säger jag bara!

Ikväll får jag dock stå ut med mörker när jag väl kommer till stallet, stänger på jobbet så det hinner precis bli mörkt innan jag väl är där. Men det stoppar inte oss inte, så idag har jag planerat in ett ridpass. Wilma är lite lagom fullproppad med energi nu när hagarna är som dom är och rörelsefriheten blir lite begränsad av all lera. Så ikväll blir det fokus och svett som gäller för oss båda. ;)

Men först ska det jobbas några timmar till såklart, så nu blir det mellisfix och sen ut och njuta i solen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0