Ny vecka och nya möjligheter

Det är måndag vilket innebär ny vecka och nya möjligheter. Själv ska jag snart bege mig mot stallet för att slänga ut hästarna innan det är dags för några timmar på jobbet. Sista hela veckan innan de blir kortvecka och sen långhelg, som jag ser fram emot lite extra ledighet. Nu förstår jag verkligen vad folk menar med "monsterveckor fram till påsk", förra året var jag så ny att det inte kändes av på samma sätt. Men snart så är vi där och det är dags att dra igång lite påskpyssel på jobbet snart också, älskar sånt! Men nu ska jag sluta babbla om det och istället dricka upp den sista skvätten kaffe och sen bege mig till stallet för att pussa på min pärla och göra lite nytta.

Ha en bra dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0