Mitten av veckan

God morgon! Vi går nu in i mitten av veckan, det är lillördag och just nu känner jag mig något piggare än igår men vi får väl se hur länge det håller i sig. Jag hoppas verkligen att de här är en kortvarig förkylning som bara håller i sig ett par dagar och sen är borta. I vilket fall så kämpar jag på med vardagen så gott de går, jobbet går såklart i första hand men kunde inte låta bli att köra lite långa tyglar med min stjärna igår kväll. Som tur var fick jag lite hjälp av Vendela när jag behövde hämta andan, väldigt lärorikt att se någon annan jobba ens egen häst också så det tackar vi för. Och Wilma var huur fin som helst igår, min stjärna alltså!

Men nu är det dags för mig att kila ner till bilen för att åka till jobbet, öppning idag men skönt nog inga supertidiga barn så jag behöver inte vara på jobbet förns kvart i sju idag. Lyx! Min förhoppning är att jag ska orka rida ikväll, men vi får väl se hur de blir med den saken.

Ha en bra dag hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0