Lördagsfix

Jag insåg nu när jag öppnade upp blogg.se att det var länge sen jag satt vid datorn och skrev ett inlägg, oftast skrivs dom från mobilen nu för tiden när jag har någon minut över. Men nog om det, efter lite sovmorgon och frukost framför tv:n är det snart dags att ta tag i dagens agenda. Planen är att lägenheten ska storstädas (känns som en klok idé nu inför påsken), garderoben ska rensas, Enzos bur ska städas, bloggen ska uppdateras och förberedas med tidsinställda inlägg inför kommande vecka och Wilma ska ridas. Samtidigt så ska jag försöka att ta det lite lugnt för att bli av med det som återstår av min förkylning. Men att bara sitta still känns inte bra när man har ett hem som är i stort behov av städning, så dags att ta tag i det nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0