Förkylning på ingång

Man kan väl säga att jag har mått bättre. Vaknade imorse med blytungt huvud, tjock hals och en helt igentäppt näsa. Ja där fick jag för att jag här om dagen sa att jag klarat mig så himla bra från sjukdommar hittills det här året. Just nu känner jag verkligen att jag inte har tid att vara sådär orkeslös och seg, det finns så mycket jag vill och behöver göra.. men det är väl just i dessa stunder som man också blir sjuk. Så nu håller jag bara tummarna för att jag slipper få feber i alla fall. Och så är det bara att försöka kurera mig så gott de går.

Dagens lyxiga middag, faktiskt en av mina favoriträtter om jag ska vara ärlig. Vad slår stuvade makaroner, mormors hemmagjorda köttbullar och lite rivna morötter!?

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Nej men usch! Hoppas det inte bryter ut helt utan att du lyckas knäcka det! Min pojkvän brukar alltid koka upp citron, lite vatten och en del honung och sedan dricka det varmt. Kan verkligen vara något att testa =) Kram

Svar: Åå, tack för tipset de måste verkligen testas. :)
Malin Liljeholm

2016-03-15 @ 22:14:28
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0