Ett riktigt litet busfrö

Min lilla galenpanna/busfrö, det beskriver nog fröken rätt bra de senaste dagarna. Envis som få är hon dessutom men jag är envisare tack och lov. Men idag var det till och med en utmaning att bara trava helt lugnt och avslappnat, inte ofta det händer så jag vet att det bara är att bita ihop och försöka ta sig igenom det när det väl blir så. Och tillslut så gick det, men jag var helt svettig och känner på mig att det kommer bli en del träningsvärk de närmsta dagarna. Men hur skönt är det inte när man traglar med en svårighet och sen verkligen känner att det släpper. Så helt klart värt träningsvärken. Dessutom så älskar jag min Wimlan lika mycket oavsätt vilka konstigheter hon hittar på. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0