31 Mars 2016

God morgon! Helt slut för tillfället då jag fastnade framför en film som gick på tv igår när jag kom från stallet. "She's the man" alltid lika bra så jag kunde ju bara inte stänga av. Men med lite kaffe i kroppen ska jag nog lyckas ta mig iväg till jobbet snart, skulle behöva tanka lilla blå också (måste vara världens tråkigaste utgift). Sen väntar en lång dag på jobbet med stängning och allt, tröstar mig med att det snart är helg igen och att det imorgon är min tidiga fredag.

Men nog om det, nu är det hög tid att jag dricker upp det sista kaffet och fixar det sista här hemma innan de är dags att åka. Ha en fin dag!

Saknar dom här sommardagarna lite extra just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0