3 Mars 2016

God morgon! Ni vet den där känslan när man vaknar på morgonen och sängen är så där oförskämt skön med den perfekta temperaturen under täcket. Så har det varit hela den här veckan och det är nästan omöjligt att komma upp i tid. Skönt nog så äter jag ju frukost på jobbet de flesta dagarna så de räcker med lite Aloe Vera och en kopp kaffe så är jag good to go. 

Dagens plan är först en massa timmar på jobbet och sen är tanken att jag ska skynda upp till stallet för att hinna rida. Wilma var mer högt än lågt igår när jag försökte jobba henne från marken så ett svettigt ridpass är på sin plats. Visserligen blåste det en del igår så några skutt var väl inte riktigt planerade från frökens sida. Men nog om det, nu måste jag kila iväg till jobbet. Ha en fin dag hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0