22 Mars 2016

God morgon! Idag är jag så öm i kroppen efter söndagens bravader med Wimlan, låt oss säga att hon hittade på lite hyss. Så någon form av träningsvärk har jag fått och inte den där lagom sköna sorten. Men förhoppningsvis så försvinner den snart. Idag är de kort dag på jobbet och sen blir det några timmar i stallet, mer än så har jag faktiskt inte planerat. Men det känns rätt lagom denna annars rätt så gråa dag. Måste erkänna att jag blev rätt besviken när jag vaknade och såg att det snöade utanför fönstret.. även fast jag vet att det tillhör årstiden med sånt här skitväder så hoppades jag ändå att det skulle få vara fint nu. Men nog om det nu, det är dags att fixa det sista och åka mot jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0