Morgonrutiner

God morgon! Äntligen fick jag en hel natts sömn. Är visserligen fortfarande trött men känner mig inte helt utmattad som jag gjort tidigare dagar den här veckan. Dessutom så är det ju fredag och bara tanken på det piggar upp. 

Min fredag börjar med lite tända ljus och grötfrukost, och självklart en kopp kaffe till. Jag försöker att alltid göra morgonen lite extra mysig, det är ju trotts allt den som lägger grunden för hela dagen sen. Så att skippa taklampan och istället tända några ljus är en självklarhet hemma hos mig varje morgon. Det behöver jag för att få en lugn och harmonisk start på dagen. Någon av er som har några speciella rutiner på morgonen för att dagen ska bli lite bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0