Mitt andra hem

Det spelar ingen roll vilken dag det är eller vad det är för väder, den här platsen är alltid speciell för mig. Den här platsen har varit som mitt andra hem sen jag var fyra år gammal vilket snart alltså är 20 år. Det är har jag har växt upp och blivit den jag är idag, har har det skapats så många minnen att dom inte ens går att räkna. Här har jag lärt mig så otroligt mycket om allt vad livet innebär. Människor och hästar har kommit och gått men platsen har alltid behållt den där speciella känslan, den där kännslan av att vara fri och att känna glädje. Det är här jag har min fristad, hit jag beger mig när allt känns jobbigt och man bara behöver komma bort för en stund. Det är här jag laddar mina batterier för att klara av att ta mig an allt som kommer i min väg. Utan den här platsen hade jag inte varit den personen jag är idag. Därför är jag så oerhört glad för allt den gett mig och allt som den kommer att ge mig i framtiden. Alla timmar som spenderas här oavsätt väder och vind, oavsätt om marken varit täckt av snö eller lera är värt allt. Det är just allt det där som gör den här platsen till mitt andra hem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0