Kvällen

Sitter uppkrupen i soffan, inlindad i en filt och har precis knåpat ihop ett längre inlägg som kommer upp här imorgon. Ämnet är ett som både påverkar och berör mig mycket, men mer om det får ni läsa imorgon som sagt. Nu har jag tänkt att jag ska ägna filmen som har varit på i bakgrunden lite mer uppmärksamhet innan det är dags att bädda ner sig och checka ut för dagen. Är helt galet trött egentligen, men ni vet har man väl börjat titta på en film så kan man ju inte bara sluta mitt i. Håller ni inte med? Dessutom är det fredag imorgon vilket innebär att helgen snart är här, så sova kan man göra senare.
 
Nej skämt o sido, nu har det här inlägget verkligen tagit en väg som jag inte riktigt hade tänkt. Men en lång och tung arbetsvecka, med bland annat magsjuka bland barnen på jobbet ligger snart bakom oss och min trötta hjärna kan snart få lite välbehövlig vila.
 
En snöig bild från jobbet här om dagen. Snö kan verkligen vara så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0