Klättring

Idag fick det bli lite klättring i en lite mindre skog precis vid stallet tillsammans med Vendela och Vigge. Måste erkänna att jag är riktigt dålig på att utnyttja den här platsen som verkligen är perfekt utformad för just klättring. Att Wilma fullkomligt älskar att få komma ut så här och jobba i skogen borde ju innebära att vi skulle göra det här oftare. Men man liksom glömmer att se vilken potential en plats har när det ligger precis runt hörnet, eller det är i alla fall vad jag har gjort. Men idag när vi klättrade runt där bland stock och sten, både uppför och nedför och glädjen och energin bara strålade om Wilma så bestämde jag mig för att det här bara ska vi göra mycket oftare framöver. Dessutom är det ju så himla bra för att mjuka upp och stärka. Så mer klättring ska det bli alltså. :)
 
När man har arbetat så måste man fylla på med nytt bränsle såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0