It's Monday

God morgon! Började min vecka med att tända några ljus, göra en kopp kaffe och betala alla räkningar samt lägga en beställning från Forever, sånt där som är så kul att göra när lönen precis har kommit in. Men nu är det gjort i alla fall och jag behöver inte tänka mer på det. Snart ska jag hoppa in i min lilla blå och bege mig mot jobbet, det är måndag vilket också innebär sovmorgon och stängning för min del. Men det känns helt okej faktiskt, jag får ju mysa med världens bästa Wilma ikväll så jag har något att se fram emot. Dock så tror jag att det får bli en vilodag för fröken idag, vi har jobbat ganska hårt de senaste tre dagarna så det kan vara på sin plats. Men massa pussar och mys blir det i alla fall.
 
Ha en bra dag hörni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0