Halt Wilma

Igår kväll när jag tog in mitt hjärta så ville hon knappt stödja på vänster fram ben i stallgången. Det märkliga är dock att hon har ingen puls i benen, ingen värme och ingen svullnad. Jag kände och klämde hur länge som helst igår men kunde inte hitta någonting och i boxen rör hon sig rätt obehindrat.  Därför valde jag att avvakta under natten och se om det blivit någon skillnad. Så vi håller tummarna för att det bara rör sig om en lättare sträckning eller vrickning och att detta snabbt går över. Men är det inte bättre nu på morgonen så blir det att ringa ut en veterinär. Usch vad jag hatar när den jag älskar mest på hela jorden inte mår bra! Panik, ångest och illamående är vad jag känner just nu. Men det är bara att vänta och se, just nu kan jag ju inte göra så mycket i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej, vad tråkigt - hoppas det blir bättre snart. :(

Svar: Ja, men tack och lov så är hon redan piggare. :)
Malin Liljeholm

2016-01-12 @ 07:33:49
URL: http://mathildaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0