God förmiddag!

God morgon tänkte jag skriva men sen insåg jag att jag har varit vaken sen halv åtta så ett God förmiddag kanske är mer passande. Morgonen började som oftast när jag är ledig i stallet, hästarna är ute och boxen är fixad så allt som återstår där uppe idag är en 16-fodring och lite kvalitetstid med mitt hjärta. Tanken är att vi ska hitta på något tillsammans med Vendela och Vigge om en stund, men vad det blir det återstår att se. Sen tänker jag bara mysa här hemma resten av dagen, har lite småpyssel som behöver göras och så tänkte jag att jag skulle förbereda några inlägg till torsdag och fredag då det är jobb för hela slanten som gäller. Har några tankar som bara väntar på att få skrivas ned och delas med er. Ett sånt inlägg kommer även upp senare under dagen, så håll utkik.
 
Nu ska jag återgå till min tekopp och nyhetsmorgon innan det är dags för stallet igen. Ha en bra dag hörni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0