Ett år på Stugan

Idag är det på pricken ett år sedan jag började jobba på Stugans Privata Förskola. Mitt första år som Förskollärare och också det kortaste året i mitt liv känns det som, tiden har verkligen gått så himla fort. Det bästa är att trotts att ett helt år passerat så trivs jag fortfarande så himla bra och att kunna vakna varje morgon och känna att jag verkligen trivs med mitt jobb och älskar det jag gör måste ju vara det viktigaste. Den känslan är något som alla borde få uppleva. Visst har det funnits bättre och sämre dagar, anledningarna till detta varierar men det är ju också mänskligt att humöret och känslorna varierar. Huvudsaken är dock att det känns övervägande positivt och det gör det verkligen, speciellt med mina fantastiska kollegor som man alltid kan skratta och ha roligt tillsammans med.
 
Nu ser jag fram emot en ny termin med många spännande utmaningar och äventyr tillsammans med mina underbara barn och kollegor på Stugan. Min magkänsla säger mig att den här terminen kommer bli helt fantastisk på många sätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0