En ledig onsdag

Sitter för tillfället uppkrupen i soffan med världens träningsvärk i ryggen från gårdagens bravader. Fick bli en lång sovmorgon och en mysfrukost framför tv:n. Men snart är det dags att ta tag i dagen och bege sig mot stallet, hästarna vill ha lunch och jag ska ta tag i dagens sysslor. Sen hade jag en idé om att rida men när jag kollade termometern och den visade -13 grader så blev jag lite tveksam, skulle gärna vilja bibehålla känseln i mina fötter och dessutom så blir underlaget så hårt. Sånna här dagar önskar jag verkligen att vi hade ett ridhus att gå in i, då kunde vi alla fall ha ett bra underlag även den här årstiden. Så vi får se vad vi hittar på idag, men något behöver vi göra i alla fall.
 
Nu så är det dags att lämna soffan och ge sig ut i kylan alltså. Ha en bra dag hörni!
 
En vintrig promenad ett annat år.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0