En grå lördag

Den här helgen kommer ägnas åt återhämtning, så idag har jag efter utsläppet av hästarna bara fixat lite här hemma och tagit det lugnt. Hela veckan har jag varit helt slut och knappt sovit, dessutom känns det som att jag har lite förkylningsbakterier i kroppen som inte riktigt vill bryta ut men finns där och stör i alla fall. Så en lugn och skön helg är precis vad jag behöver. Jag tänker dock inte glömma bort Wilma för det, hon har nu haft två dagars vila så både idag och imorgon blir det träning för oss. Men vad är bättre återhämtning för själen än just det?! Men innan jag beger mig mot stallet igen så ska jag förbereda lite matlådor och stoppa i frysen så det finns färdig och nyttig mat till de dagarna när jag jobbar sent.
 
Så nu är det dags att sätta lite fart här hemma och få ordning på den här gråa lördagen. Hur spenderar ni en grå lördag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0