31 Januari 2016

God morgon! Sista januari redan, vart tar tiden vägen egentligen?! Vaknade till fågelkvitter och sol utanför fönstret idag, bättre start på en söndag kan man väl knappast få. Nu så har jag ätit en sån där mysig söndagsfrukost framför tv:n och tagit reda på lite disk. Snart är det dock dags att hoppa i ridbyxorna och bege sig till stallet, vet inte riktigt vad vi hittar på idag men känner att vi verkligen måste passa på att utnyttja dagsljuset. Igår blev det ett pass på ridbanan på kvällen och Wilma var hur duktig som helst, lite stel i ena sidan i början bara men mot slutet så släppte det. Så jag håller tummarna för en lika bra känsla idag.
 
När jag kommer hem från stallet sen är det dags för städning av lägenheten och tvättstugan, funderar på om jag ska göra några matlåder att stoppa i frysen. Man kan ju faktiskt inte ha för många färdiga matådor när man nästan alltid jobbar långa dagar och sen har bråttom till stallet.
 
Snart är våren här på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0