3 Januari 2016

När jag åkte upp till stallet så var min plan att bara fixa allt lite snabbt och sen åka hem igen. Men istället blev jag kvar där fyra timmar, boxen fixades, spenderade tid med Wilma, lite shettisbus och projekt skruva brodd på ardenner som inte vill stå still var vad som upptog min tid. Så nu sitter jag hemma i soffan lite småfrusen och har precis fått i mig lite smaskig mat, ibland förvånar jag mig själv med mina matlagningskunskaper som jag inte ens visste att jag hade. Kvällens middag fick bli en supergod kycklinggryta med ris och lite grönsaker. Återstår bara försöka tina upp mig själv lagom till insläppet sen, gör ett försök med en god kopp kaffe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0